Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Σταμάτησε ο Σπύρος Μπιτσάκης.



Σταματάει την ενεργό δράση ο αρχηγός της κολυμβητικής ομάδας του Ολυμπιακού, Σπύρος Μπιτσάκης.
Ο αθλητής του Ολυμπιακού συναντήθηκε με τον Γ.Γ. του Διοικητικού Συμβουλίου, Γιάννη Λάμπρου στα γραφεία του Συνδέσμου όπου και του ανακοίνωσε την απόφασή του.
Ο κ. Λάμπρου τον ευχαρίστησε θερμά για το ήθος του και την προσφορά στον Ολυμπιακό και του εξέφρασε την επιθυμία της Διοίκησης να παραμείνει, από άλλο πόστο, για πάντα στην ομάδα με τους τίτλους – ρεκόρ.
Ο Σπύρος Μπιτσάκης μίλησε στο επίσημο σάιτ του Ολυμπιακού και αναφέρθηκε σε όλα αυτά που τον συνέδεσαν με τον μεγαλύτερο αθλητικό οργανισμό της χώρας.
-Δύσκολη η απόφαση να σταματήσεις από την δράση;
"Πολύ δύσκολη. Όλα τα ωραία έχουν και ένα τέλος. Ηταν η κατάλληλη στιγμή για δύο λόγους. Καταρχήν νιώθω πραγματικά «γεμάτος» από όλα όσα έχω πετύχει με τον Ολυμπιακό και με την Εθνική ομάδα. Ο δεύτερος λόγος είναι οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Τα τελευταία τρία χρόνια είμαι στέλεχος επιχείρησης που ασχολείται με τον κολυμβητικό εξοπλισμό. Ο χρόνος που πρέπει να ασχολούμαι καθημερινά με τη δουλειά μου δεν μου επιτρέπει να προπονούμαι πολλές ώρες. Για να προσφέρεις αγωνιστικά σε μία ομάδα με τις απαιτήσεις του Ολυμπιακού χρειάζεται να είσαι κυριολεκτικά από το πρωί έως το βράδυ στην πισίνα".
-Πόσα χρόνια βρίσκεσαι στον Ολυμπιακό;
"Μία ζωή (γελάει). 23 ολόκληρα χρόνια. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις πρώτες βουτιές, μικρό παιδάκι, στο κολυμβητήριο της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, τις αμέτρητες φορές που άκουσα το ξυπνητήρι για τις πρωινές προπονήσεις πριν το σχολείο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τους ανθρώπους που με στήριξαν και με βοήθησαν εντός και εκτός Ολυμπιακού και φυσικά ότι κλήθηκα στην Εθνική ομάδα μόλις στα 15 μου χρόνια".
-Ποιοι είναι οι άνθρωποι που σε στήριξαν;
"Δεν θα αναφερθώ ονομαστικά για να μην ξεχάσω κάποιους. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, τους προπονητές μου, τις Διοικήσεις του Ολυμπιακού, την Κ.Ο.Ε. και φυσικά τους φίλους συναθλητές μου".
-Η σπουδαία καριέρα σου είναι γεμάτη με ερυθρόλευκα πρωταθλήματα.
"Όταν είσαι αθλητής οποιασδήποτε ομάδας του Ολυμπιακού είναι αυτονόητο ότι αγωνίζεσαι για να κατακτά ο σύλλογος τίτλους. Για εμάς μάλιστα που προερχόμαστε από τα σπλάχνα του συλλόγου, ο Ολυμπιακός είναι συνυφασμένος με τη λέξη πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι είναι ευλογία για εμένα που πανηγύρισα τόσα πρωταθλήματα. Ταυτόχρονα είχα τη μεγάλη τιμή να είμαι και ο αρχηγός της ομάδας που έχει σπάσει κάθε ρεκόρ σε συγκομιδή τίτλων. Επίσης μεγάλο κομμάτι της καριέρας μου αποτελεί η Εθνική ομάδα κολύμβησης με την οποία εκτός των άλλων συμμετείχα σε δύο ολυμπιακούς αγώνες, σε παγκόσμια και πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα".
-Ποιο από τα πρωταθλήματα που κατέκτησες με τον Ολυμπιακό δεν θα ξεχάσεις ποτέ;
"Το καθένα από αυτά έχει τη δική του γλύκα. Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποια, το πρώτο μου που ήταν το 1996, το 50ο που έχει ιστορική αξία και το περσινό που είναι το τελευταίο που κατέκτησα με τον σύλλογο που αγαπώ".
-Έχεις συνειδητοποιήσει ότι δεν θα ανέβεις ξανά στον βατήρα;
"Δεν είναι εύκολο αυτό για κανέναν αθλητή. Θα χρειαστεί χρόνος. Όμως αν υπάρξει ανάγκη και μου ζητηθεί να φορέσω το μαγιό για να συμμετάσχω σε κάποια σκυταλοδρομία θα το κάνω χωρίς δεύτερη σκέψη ενώ θα κάνω σίγουρα μία τελευταία κούρσα μέχρι το χειμερινό πρωτάθλημα. Το δελτίο μου θα γράφει για πάντα Ολυμπιακός. Επίσης, πρέπει να αναφέρω ότι έγινε μία πρώτη κουβέντα με τη Διοίκηση για το πώς θα προσφέρω και έξω από την πισίνα. Μου είπαν ότι αθλητές που προέρχονται από τις ακαδημίες του συλλόγου πρέπει να μένουν για πάντα μέσα στην ερυθρόλευκη οικογένεια και να προσφέρουν από διαφορετικό πόστο. Πιστεύω ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να πούμε περισσότερα αφού προηγηθεί η σχετική εισήγηση στον πρόεδρο, Γιάννη Συγγελίδη. Εξάλλου το κολυμβητικό τμήμα του Ολυμπιακού θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και είμαι σίγουρος ότι σε λίγα χρόνια το Μουσείο μας θα χρειαστεί να επεκταθεί για να χωρέσουν οι κούπες. Βέβαια, οι εποχές είναι δύσκολες και ο αθλητισμός ιδιαίτερα ο ερασιτεχνικός πλήττεται από την οικονομική κρίση. Τώρα όμως ο Ολυμπιακός χρειάζεται όλους όσοι τον αγαπούν να σταθούν έμπρακτα δίπλα του. Από τον απλό φίλαθλο με την ιδιότητα του ενεργού μέλους έως τον πιο επιφανή παράγοντα".

Φώτης Ρουμελιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου