Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Κολοσσός ο...Χάρις


Πολυτιμότερος παίκτης της 23ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος μπάσκετ της Α1, αναδείχτηκε ο Λανς Χάρις του Κολοσσού Ρόδου, για την εμφάνιση του κόντρα στο Μαρούσι, οδηγώντας μάλιστα την ομάδα του στη νίκη με 75 – 71.
Ο Αμερικανός φόργουορντ είχε 21 πόντους, 5 ριμπάουντ και 4 τελικές πάσες συγκεντρώνοντας 77 βαθμούς στην ψηφοφορία των εκπροσώπων του Τύπου.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη της ομάδας μου. Όλοι είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό. Το να κερδίζει η ομάδα είναι προτεραιότητα και δική μου και των συμπαικτών μου. Σίγουρα είναι τιμή για εμένα να με ψηφίζουν για Πολυτιμότερο Παίκτη της αγωνιστικής αλλά δεν έπαιξα μόνος μου. Και για να γυρίσει ένα παιχνίδι απέναντι σε μία ομάδα όπως το Μαρούσι, χρειάζεται ομαδική δουλειά», δήλωσε ο Χάρις στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ και πρόσθεσε: «Ξεκινήσαμε μουδιασμένα, είχαμε αργές αντιδράσεις. Κάναμε πολλά λάθη και γι’ αυτό βρεθήκαμε τόσο πίσω στο σκορ. Στο ημίχρονο, εκτός από το να βρούμε τι έφταιγε μέσα στο παιχνίδι, έπρεπε να παλέψουμε και με τον ίδιο τον εαυτό μας. Μπήκαμε στο παρκέ στο β’ ημίχρονο και κάναμε αυτά που είπαμε ότι πρέπει να κάνουμε. Θέλουμε να τελειώσουμε όσο καλύτερα γίνεται στην κανονική περίοδο και να κοιτάξουμε τα play-offs».

Δεύτερος στην ψηφοφορία με 44 βαθμούς ήταν ο Μίροσλαβ Ραΐσεβιτς που πέτυχε δύο κρίσιμες βολές στη νίκη της Καβάλας επί του Πανελληνίου με 77-73, ενώ τρίτος με 32 ψήφους ήταν ο Στέλιος Ιωάννου, ο οποίος στην επικράτηση της Καβάλας με 81-73 είχε 15 πόντους.

Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας:

Λανς Χάρις (Κολοσσός Ρ.) 77
Μίροσλαβ Ραΐσεβιτς (Καβάλα) 44
Στέλιος Ιωάννου (Ηλυσιακός) 32
Τόμας Ντελινινκάιτις (ΠΑΟΚ) 12
Κένι Γκρέγκορι (ΠΑΟΚ) 11
Μιλτ Παλάσιο (Καβάλα) 5
Θοδωρής Σιούτης (Ηλυσιακός) 3
Ντράγκαν Τσέρανιτς (Καβάλα) 3
Σαρούνας Γιασικεβίτσιους (Παναθηναϊκός) 2
Τζος Τσίλντρες (Ολυμπιακός) 1
Άντριου Μπετς (Άρης) 1
Σοφοκλής Σχορτσανίτης (Ολυμπιακός) 1



Κώστας Έξαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου