Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Ζεστένουν του κινητήρες για την μάχη της Σαγκάης


Η απουσία του από τα κόπκιτ των μονοθέσιων φαίνεται πως έχει επηρεάσει τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος μετά από τα τρία πρώτα Grand Prix της φετινής χρονιάς έχει καταφέρει να μαζέψει μόλις 9 βαθμούς που τον φέρνουν στην 10η θέση της βαθμολογίας. Όμως ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει να πιστεύει πως μπορεί να παλέψει για το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο Γερμανός πιλότος έχει βάλει ως στόχο στον αγώνα της Κίνας που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο να ανέβει στο πόντιουμ, όπως είχε κάνει και το 2006, όπου παρά το γεγονός ότι είχε ξεκινήσει από την 6η θέση του γκριντ είχε καταφέρει να φτάσει στη νίκη, την 91η και τελευταία της καριέρας του.

Αισιόδοξος για το Grand Prix στην Κίνα είναι και ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος μετά από τους τρεις πρώτους αγώνες βρίσκεται στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας με 37 βαθμούς, δυο λιγότερους από τον πρώτο Μάσα. Ο Αλόνσο πιστεύει πως οι σημαντικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που έχει ετοιμάσει η Ferrari θα τον βοηθήσουν στον προσεχές αγώνα, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η Σκουντερία έχει καλή παράδοση στην πίστα της Σαγκάης έχοντας νικήσει τους τρεις από τους έξι αγώνες που έχουν φιλοξενηθεί από το 2004 όταν και η Formula 1 επισκέφθηκε για πρώτη φορά τη χώρα.

Από την άλλη όμως και ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία Μάσα δεν πρόκειται να κάτσει με σταυρωμένα χεριά, παρά το γεγονός ότι σε δηλώσεις του σε περιοδικό έχρισε ως φαβορί για την νίκη την McLaren Mercedes, εξαιτίας του συστήματος F-duct, που την κάνει πολύ γρήγορη στις ευθείες, μιας και η συγκεκριμένη πίστα προσφέρει γρήγορες ευθείες με τα μονοθέσια να έχουν τη δυνατότητα να αγγίξουν ακόμα και τα 300 χλμ./ώ.
Να επαναλάβει την περσινή του επιτυχία στην πίστα της Σαγκάη, εκεί όπου το 2009 είχε χαρίσει την παρθενική νίκη στην Red Bull Racing θέλει όμως και ο Φετελ, ο οποίος μετά την πρωτιά του στο προηγούμενο Grand Prix της Μαλαισίας, κατάφερε να βρεθεί στην 3η θέση με 37 βαθμούς.

Στο μεταξύ με νέο κινητήρα θα αγωνιστεί στη Σαγκάη ο Μπρούνο Σένα, όπως αποφάσισαν οι μηχανικοί της HRT, καθώς στον προηγούμενο αγώνα, στη Μαλαισία, ο Βραζιλιάνος πιλότος ολοκλήρωσε τον αγώνα έχοντας ελάχιστα καύσιμα στο ρεζερβουάρ, κάτι που καταπονεί το μοτέρ.

Μιχάλης Μουσελίμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου