Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Έξι χρόνια "καθαρός" ο Ντιέγκο


Στην αποκάλυψη πως έχει να κάνει χρήση ναρκωτικών 6 χρόνια, προχώρησε ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα, σε τηλεοπτική εκπομπή της Αργεντινής.
Ο Πίμπε Ντ’Ορο, ο οποίος δείχνει αναγεννημένος, μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της Αργεντινής, τόνισε πως ο άνθρωπος που τον έσωσε από την μάστιγα των ναρκωτικών, δεν ήταν άλλος από την κόρη του Νταλμά.
Δεν παίρνω ναρκωτικά εδώ και έξι χρόνια. Δέκα ημέρες πριν, γιόρτασα τη συμπλήρωση έξι χρόνων χωρίς τη χρήση ναρκωτικών. Και τα κατάφερα χάρη στις κόρες μου Ντάλμα και Τζανίνα, χωρίς αυτές δεν θα τα είχα καταφέρει. Ήμουν σε πολύ άσχημη κατάσταση.

Το κλικ μέσα μου έγινε όταν βγήκα από την κλινική απεξάρτησης. Η Ντάλμα μου διηγήθηκε ότι, ενώ νοσηλευόμουν στη μονάδα εντατικής θεραπείας η Τζανίνα με τραβούσε από τις πυτζάμες.

Μου ζητούσε να κρατηθώ στη ζωή για εκείνη, μου έλεγε ότι ήμουν ο πατέρας της και με είχε ανάγκη", ήταν τα λόγια του Ντιεγκίτο, που άνοιξε την καρδιά του μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες.
Εκτός όμως από τα προσωπικά του, ο Μαραντόνα αναφέρθηκε και στην Εθνική ομάδα της Αργεντινής, και το στοίχημα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, που ξεκινά σε περίπου 1 μήνα. Ο ομοσπονδιακός εκλέκτορας των αλμπισελέστε χαρακτήρισε κομβικό το φιλικό παιχνίδι του Μαρτίου απέναντι στην Γερμανία, γιατί, με την νίκη αυτή, έδωσαν στον ποδοσφαιρικό κόσμο να καταλάβει πως η Αργεντινή είναι εδώ, και δεν μπορεί κανείς να την υποτιμήσει.

Γιάννης Γιαννουδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου