Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Στην κορυφή ο Ολυμπιακός


Στο Άσεν της Ολλανδίας ο Ολυμπιακός με οδηγό τον Ολλανδό τον Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ πήρε την πρώτη θέση στη Formula Superleague, δίνοντας στην ελληνική ομάδα ακόμα ένα σημαντικό τρόπαιο.

Το ξεκίνημα ήταν καταστροφικό για τον ερυθρόλευκο οδηγό στον πρώτο αγώνα της Κυριακής. Ο πιλότος του Ολυμπιακού από την 6η θέση, ανέβηκε στην πέμπτη, αλλά ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, τον υποχρέωσε σε πρόωρη εγκατάλειψη.

Νικητής στον πρώτο αγώνα, ήταν ο περσινός πιλότος του Ολυμπιακού, Νταβίντε Ριγκόν. Ο Ιταλός είχε την πρώτη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Φρανκ Περέρα της Φλαμένγκο και ο Μαξ Βίσελ της Βασιλείας.

Στον δεύτερο αγώνα όμως ο Ολυμπιακός ήταν γρήγορος και τυχερός. Η Λυών είχε πρόβλημα στο μονοθέσιό της, με αποτέλεσμα ο Σεμπαστιάν Μπουρντέ να μην εκκινήσει. Το αποτέλεσμα αυτό έφερε την μοναδική ελληνική ομάδα του πρωταθλήματος στην τρίτη θέση του γκριντ.

Ο πιλότος του Ολυμπιακού ανέβηκε γρήγορα στη δεύτερη θέση, ενώ το πιτ στον 11o γύρο ήταν ο λόγος που ο Ντριφτ είχε την ευκαιρία να αφήσει πίσω του μετά την Σπόρτινγκ Λισαβόνας και τη Βασιλεία.

Η Τότεναμ με τον Γκρεγκ Ντόλπμπι και η Μπορντό με τον Φρανκ Μοντανί συμπλήρωσαν τις τρεις πρώτες θέσεις.

Νικητής του μεγάλου τελικού και του επάθλου των 100.000€ αναδείχθηκε ο Ντάβιντε Ριγκόν με το μονοθέσιο της Άντερλεχτ. Την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Γκρεγκ Ντόλμπι με το μονοθέσιο της Τότεναμ, ενώ ο Γέλμερ Μπούρμαν της Μίλαν συμπλήρωσε το βάθρο.

Ο Ολυμπιακός είναι 6ος στο πρωτάθλημα με 111 βαθμούς. Πρώτη είναι η Τότεναμ με 168 βαθμούς.


Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ:

“Ήταν ένα εκπληκτικό Σαββατοκύριακο. Την Παρασκευή ήταν λίγο δύσκολο στις ελεύθερες δοκιμές, καθώς ούτε εγώ ούτε η ομάδα είχαμε προηγούμενη εμπειρία από την πίστα. Στους κατατακτήριους τα πήγαμε πολύ καλά, πετυχαίνοντας την δεύτερη θέση στο γκρουπ. Στον επόμενο γύρο ήμουν μόνο λίγα δεύτερα πιο αργός, όμως δεδομένου ότι ήταν η πρώτη φορά που περνούσα στην επόμενη φάση, δεν ήταν κακό αποτέλεσμα.

Ήταν κρίμα που στον πρώτο αγώνα αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Είχα πολλές πιθανότητες να κάνω έναν καλό αγώνα, όμως το πρόβλημα παρουσιάστηκε από την αρχή, μέχρι που έσπασε τελείως και αναγκάστηκα να εγκαταλείψω. Ο δεύτερος αγώνας πήγε εξαιρετικά. Αισθανόμουν πολύ καλά με το μονοθέσιο και προσπάθησα από την αρχή να πιέσω την Σπόρτινγκ για την πρώτη θέση. Κάναμε ένα φανταστικό pit stop που με βοήθησε να περάσω πρώτος κι από εκεί και πέρα απλά προσπάθησα να κρατήσω το ρυθμό μου και να διατηρήσω την διαφορά.”


Κώστας Έξαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου