Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

«ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΔΥΝΑΤΟΣ...»


Ο ΛΟΥΤΣΙΑΝΟ ΓΚΑΛΕΤΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ.
ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ PUMA.


ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Δεν αποτελεί είδηση το γεγονός οτι ο Γκαλέτι αποθεώθηκε από τους φίλους του Ολυμπιακού στην χθεσινή εκδήλωση της puma, και στα εγκαίνια νέου καταστήματος
Στο κέντρο του Πειραιά επικρατούσε συνωστισμός και όλοι ήθελαν να πάρουν αυτόγραφα και να φωτογραφηθουν με τον Αργεντινό, που γνώρισε την αποθέωση και άφησε υποσχέσεις ότι σύντομα θα επιστρέψει στην δράση.
«Σύντομα θα είμαι έτοιμος και θα επιστρέψω για να παίξω μπάλα Μου είναι πολύ δύσκολο να παρακολουθώ τα παιχνίδια από την εξέδρα, αλλά πρέπει να κάνω υπομονή. Αυτό που μετράει για εμένα είναι η αγάπη του κόσμου του Ολυμπιακού και την αισθάνομαι κάθε ημέρα και περισσότερο. Θέλω να είμαι κοντά στην ομάδα, γιατί ου λείπει πολύ το γήπεδο και για αυτό έχω αποφασίσει μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι να πηγαίνω με την αποστολή μαζί.»
Ακόμα ο Γκαλέτι αναφέρθηκε και στον αποκλεισμό του Ολυμπιακού από το Τσάμπιονς Λίγκ
«Στις λεπτομέρειες αποκλειστήκαμε από την Μπορντο και θα μπορούσαμε άνετα να είμαστε εμείς αντίπαλοι της Λιον. Στο δεύτερο παιχνίδι φτάσαμε πολύ κοντά, αλλά δεν τα καταφέραμε. Πάντως έτσι και αλλιώς ήταν επιτυχία η πρόκριση στους δέκα έξι της διοργάνωσης..»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου