Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Δημήτρης Θεοδωρίδης : '' θα είμαι κοντά σας ''

Επίσκεψη δέχτηκαν σήμερα στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ρέντη οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού. Ο Δημήτρης Θεοδωρίδης βρέθηκε εκεί πριν από την πρωινή προπόνηση και τους μίλησε θέτοντας τους όλους προ των ευθυνών τους. Μάλιστα μεταξύ άλλων ο υπεύθυνος του τμήματος scouting του πειραϊκού συλλόγου αποκάλυψε ότι θα βρίσκεται εκεί σχεδόν σε καθημερινή βάση, κάτι που ερμηνεύεται ως η πρώτη από τις πολλές αλλαγές που αναμένονται στους πρωταθλητές μετά την σύσκεψη που είχε την Τετάρτη στα γραφεία της ομάδας με τους συνεργάτες του ο Σωκράτης Κόκκαλης. Εκτός απροόπτου ο νεαρός Δημήτρης Θεοδωρίδης αναλαμβάνει ρόλο αθλητικού διευθυντή στον Ολυμπιακό.
«Η αλήθεια είναι πως πιάσαμε πάτο. Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η διοίκηση αλλά σημαντικό μερίδιο έχετε και εσείς. Εγώ θα είμαι κοντά σας σχεδόν σε καθημερινή βάση. Όχι για να σας κάνω έλεγχο, αλλά για να ξέρετε ότι είμαι στο πλευρό σας. Και πριν ήθελα να έρχομαι, αλλά δεν συμφωνούσε ο προηγούμενος προπονητής. Η αλήθεια είναι ότι σας βλέπω να δουλεύετε με μεγαλύτερη όρεξη και να προσπαθείτε περισσότερο . Μπορεί ο τίτλος να έχει σχεδόν χαθεί, αλλά αυτό που μετράει για τον κόσμο είναι να σας βλέπει να τα δίνετε όλα μέσα στο γήπεδο. Κάποιοι αποδοκιμάζουν και εσάς και τον πρόεδρο και όλους. Το ξέρετε τα έχετε περάσει οι περισσότεροι. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο . Για εμένα είναι αφύσικο να λένε πως ο ΠΑΟΚ πάει για πρωτάθλημα και όχι εμείς. Δεν το δέχομαι αυτό και είμαι σίγουρος πως και εσείς δεν το δέχεστε. Πιστεύω ότι εάν βάλουμε δίπλα-δίπλα τις δύο ενδεκάδες που έπαιξαν την Κυριακή, θα δούμε ότι έχουμε πολύ καλύτερη. Υπερέχουμε και πρέπει να το δείξουμε και στην πράξη», είπε μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Θεοδωρίδης στους ποδοσφαιριστές του συλλόγου.

Κώστας Έξαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου