Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

«ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ»



Ο ΝΤΑΡΚΟ ΚΟΒΑΣΕΒΙΤΣ ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ

ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Χαρούμενος στην Ελλάδα και στο νέο του ρόλο στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς σε συνέντευξή του στη «Diario Vasco». Ο τεχνικός σύμβουλος των «ερυθρολεύκων» αναφέρθηκε στο πρόσφατο ταξίδι του στην Ισπανία, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Βαγγέλη Μαρινάκη και τον Ερνέστο Βαλβέρδε,αλλά και πολλά αλλα ενδιαφεροντα πράγματα για τον Ολυμπιακο.

«Εργάζομαι σαν τεχνικός σύμβουλος στον Ολυμπιακό για τις μεταγραφές και ήμουν στην Ισπανία για να δω κάποια παιχνίδια. Ήμουν στο ματς της Βιγιαρεάλ Β’ με τη Θέλτα και εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να δω κάποιους παλιούς μου συμπαίκτες στη Ρεάλ Σοσιεδάδ. Στη δουλειά αυτή βλέπεις έναν αγώνα και ο κόσμος νομίζει ότι ενδιαφέρεσαι για όλους τους παίκτες. Δεν χρειάζεται να πάω εκεί για να δω παίκτη της Ρεάλ Σοσιεδάδ, αφού τους ξέρω όλους», δήλωσε ο παλαίμαχος άσος.

«Είμαι πολύ χαρούμενος με τη νέα μου δουλειά, να παρακολουθώ παίκτες και να φτιάχνω εκθέσεις. Η σύζυγος και τα παιδιά μου είναι επίσης καλά. Οι άνθρωποι μου φέρονται καλά, ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και πραγματικά είμαι ευτυχισμένος. Πριν από περίπου δύο χρόνια αναγκάστηκα να αποσυρθώ κι όλα είναι νέα για μένα, αλλά μαθαίνω κάθε μέρα. Κανένας δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας και ο κόσμος με βοηθά. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού είναι μεγάλη προσωπικότητα και με υποστηρίζει. Με το χρόνο μαθαίνεις τα πάντα», πρόσθεσε.

Όσο για τη συνεργασία του με τον Ερνέστο Βαλβέρδε, είπε: «Έχουμε εξαιρετική σχέση με τον Ερνέστο. Είναι πολύ καλός προπονητής και από την ημέρα που επέστρεψε παίζουμε καλά. Αποκλειστήκαμε από την Ευρώπη πριν έρθει εκείνος και τώρα θέλουμε να κατακτήσουμε το νταμπλ».

Τέλος, αναφορικά με την υγεία του και τα καρδιακά προβλήματα που τον υποχρέωσαν να αποσυρθεί από τη δράση, τόνισε: «Είμαι καλά. Πριν από λίγες ημέρες έκανα ένα τεστ κοπώσεως και ο γιατρός έμεινε πολύ ικανοποιημένος. Μετά από αυτό που συνέβη πρέπει να είμαι προσεκτικός. Κάθε έξι μήνες υποβάλλομαι σε κάποιες εξετάσεις. Πρέπει όμως να αθλούμαι τρεις-τέσσερις φορές την εβδομάδα, γιατί διαφορετικά θα παχύνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου