Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Ανακοινώθηκε ο Κατσίβελης

Η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού μπορεί να ενισχύεται με παίκτες εγνωσμένης αξίας προκειμένου να διεκδικήσει το πρωτάθλημα Ελλάδος, παράλληλα όμως δεν ξεχνά να επενδύει και στο μέλλον.

Στο πλαίσιο αυτής της λογικής, η ομάδα του Πειραιά απέκτησε και τον 19χρονο Δημήτρη Κατσίβελη από το Μαντουλιδη , ο οποίος θα συναντήσει στους ερυθρόλευκους τα «φιλαράκια» του Σλούκα, Παπανικολάου, Καραθανάση και Γιαννόπουλο που όλοι μαζί αποτελούν την επόμενη γενιά του ελληνικού μπάσκετ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ερυθρόλευκης ΚΑΕ :

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον Δημήτρη Κατσίβελη. Ο 19άχρονος γκαρντ θα είναι παίκτης της ομάδας μας για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ο Δημήτρης Κατσίβελης μίλησε στο www.olympiacosbc.gr για τη μετεγγραφή του στον Ολυμπιακό: «Είμαι κάτι παραπάνω από χαρούμενος. Για κάθε αθλητή της ηλικίας μου είναι ένα μεγάλο όνειρο να βρεθεί σε μια μεγάλη ομάδα και ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη. Αυτή είναι η ευκαιρία μου και δεν θα την αφήσω να πάει χαμένη», τόνισε ο 19άχρονος γκαρντ και συμπλήρωσε: «Το επίπεδο της ομάδας φοβίζει έναν παιδί της ηλικίας μου, αλλά από την άλλη μου δίνει κίνητρο να δουλέψω περισσότερο, να προσπαθήσω ακόμα πιο πολύ». Ο Κατσίβελης θα συναντήσει στον Ολυμπιακό δυο συμπαίκτες του στις μικρές εθνικές ομάδες: «Και με τον Σλούκα και τον Παπανικολάου είμαστε φίλοι και ειδικά τον πρώτο καιρό πιστεύω ότι θα με βοηθήσουν να προσαρμοστώ. Ξέρω ποιος είμαι και που πάω και θα κάνω ότι χρειαστεί για να το πετύχω. Ότι χρειαστεί».


Κώστας Έξαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου