Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Πάτησε Ελλάδα ο Λούκας


Το πόδι του επί ελληνικού εδάφους πάτησε σήμερα το πρωί το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Τζαμόν Λούκας, ο οποίος μάλιστα εμφανίστηκε στο Ελευθέριος Βενιζέλος ντυμένος στα ερυθρόλευκα. Ο 26χρονος γκαρντ των Πειραιωτών , θα περάσει απόψε το βράδυ από ιατρικό έλεγχο και στη συνέχεια θα μεταβεί στο Καρπενήσι προκειμένου να ενσωματωθεί με την υπόλοιπη αποστολή. Μιλώντας για την νέα του ομάδα και το όνειρο που ακούει στο όνομα Ολυμπιακός, ο εκλεκτός του Ντούσαν Ίβκοβιτς τόνισε :

«Ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα»

«Είναι εντελώς διαφορετικό το να παίζεις στο Μαρούσι ήρθα σε μία μεγαλύτερη ομάδα, έχει διαφορετική αποστολή. Θα έχω και εγώ διαφορετικό ρόλο, αλλά το μόνο που παραμένει το ίδιο είναι η πρόκληση να κερδίζω το κάθε παιχνίδι με μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός που θέλει μόνο το πρωτάθλημα».

Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα

«Για μένα ήταν μια μεγάλη πρόκληση, θέλω να συγκαταλέγομαι στους καλύτερους παίκτες της Ευρώπης και για αυτό πρέπει να παίξω σε υψηλό επίπεδο στην Ευρώπη, να αντιμετωπίζω τους καλύτερους στην Ευρώπη. Γνωρίζω αρκετούς συμπαίκτες μου πλέον από το περσινό All Star Game, αλλά και από την περσινή χρονιά που αγωνίστηκα εδώ είναι σαν να βγήκε το όνειρό μου πραγματικότητα. Είχα ακούσει κάποιες φήμες από την περσινή χρονιά για τον Ολυμπιακό κι ευχόμουν να βγει αληθινό. Στα μέσα του καλοκαιριού μου είπε ο μάνατζέρ μου ότι ενδιαφέρεται ο Ολυμπιακός. Για είμαι ειλικρινής είχα στο μυαλό μου να έρθω κάποια στιγμή στον Ολυμπιακό. Αυτός ήταν ο στόχος μου».

«Μπορώ να βοηθήσω σε πολλά»

«Η προηγούμενη σεζόν ήταν πολύ καλή για μένα, είχα μια σπουδαία χρονιά είχα καλούς συμπαίκτες, πολύ καλό προπονητή, ήθελα να γυρίσω πίσω. Έπαιξα καλά πέρυσι απέναντι στον Ολυμπιακό και ήθελα να αποτελέσω μέλος αυτής της ομάδας και να την βοηθήσω με κάθε τρόπο που μπορώ. Είχα σπουδαία εμφάνιση απέναντι στην Μπαρτσελόνα, το ίδιο κόντρα στην Παρτίζαν, είχαμε καλά παιχνίδια σαν ομάδα. Ξέρω τι να κάνω και πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω σε πολλά. Δεν ξέρω ακόμα για τον νέο μου ρόλο για μένα, θα μου πει ο προπονητής τι θέλει από μένα. Θα δουλέψω σκληρά, θα περιμένω τη σειρά μου, όποτε μου ζητηθεί να μπω μέσα και να κάνω αυτό που πρέπει να κάνω».

Φιλικό με την παλιά ομάδα και συμπαίκτες

«Δεν έχω μιλήσει με τον Πελεκάνο. Είναι ένας από τους καλούς φίλους που απέκτησα πέρυσι και ανυπομονώ να δω το μωράκι του, ήταν 3-4 μηνών αφότου έφυγα. Δεν έχουμε μιλήσει ακόμα, ανυπομονώ να τον δω. Ξέρω τον Τεόντοσιτς από το All Star Game, γνωρίζω τον Σπανούλη λίγο. Δεν βλέπω την ώρα να τους συναντήσω ξανά. Δεν το ξέρα ότι θα παίξουμε φιλικό (με το Μαρούσι) θα είναι ωραία να δω τους παλιούς μου συμπαίκτες».

Αισιοδοξία για τα δεδουλευμένα

«Το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε πέρυσι (στο Μαρούσι) δημιούργησε κάποια μικροπροβλήματα, αλλά είμαι σίγουρός ότι θα καταβληθούν σε όλους τους περυσινούς συμπαίκτες μου κανονικά».

Το μήνυμα στους «ερυθρόλευκους» φιλάθλους

«Θέλω να ξέρουν ότι θα κάνω τα πάντα ώστε να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει το πρωτάθλημα θα προσπαθήσω όσο πιο σκληρά μπορώ».


Κώστας Έξαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου