Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Τέλος ο Μαραντόνα από την Εθνική Αργεντινής



Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία της Εθνικής ομάδας της Αργεντινής αποτελεί ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα. Ο Πίμπε Ντ’Όρο πλήρωσε το μάρμαρο του γρήγορου αποκλεισμού των Αλμπισελέστε, ενώ καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της ομοσπονδίας έπαιξε και η τραγική εμφάνιση της Αργεντινής κόντρα στην Γερμανία, που είχε ως αποτέλεσμα την ήττα από τα πάντσερ με το εφιαλτικό 4-0.
Η ομοσπονδία της Αργεντινής έκανε γνωστή την απόφαση της με ανακοίνωση που εξέδωσε, και με την οποία αναφέρει τα εξής: ": "Η εκτελεστική επιτροπή αποφάσισε ομόφωνα να μην ανανεώσει το συμβόλαιο με τον κ. Ντιέγκο Μαραντόνα ως προπονητή της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Αργεντινής".
Μάλιστα, για την λύση της συνεργασίας των δύο πλευρών, μίλησε ξεχωριστά και ο πρόεδρος της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της Αργεντινής, Χούλιο Γκροντόνα, που υποστήριξε πως είναι βαθιά πληγωμένος που δεν θα συνεχίσουν να δουλεύουν μαζί με τον Ντιέγκο, καθώς, όπως τόνισε, αρχικός στόχος τους ήταν να τα βρουν με τον Μαραντόνα, κάτι όμως το οποίο δεν συνέβη.
Εντελώς αντίθετη, όμως, ήταν η άποψη του ίδιου του Ντιεγκίτο, ο οποίος, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορεί τους Γκροντόνα και Μπιλάρδο πως ήταν συνεννοημένοι ώστε να τον διώξουν από την τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Μαραντόνα, με αφορμή την αποπομπή του από την τεχνική ηγεσία της Αλμπισελέστε, τόνισε:
«Ενώ ακόμη θρηνούσαμε μετά τον αποκλεισμό από την Γερμανία στο Μουντιάλ, ο Μπιλάρδο δούλευε στην σκιά να με ξεφορτωθεί. Για όσους κοιτούσαν λίγο πιο προσεκτικά ήξεραν πως η προδοσία... ήταν στην γωνία για την ομάδα στην Νότιο Αφρική. Ο Γκροτόνα μου είπε ψέματα. Ήταν μια παγίδα. Ο Μπιλάρδο και ο Γκροντόνα τα είχαν... κανονίσει όλα. Στα αποδυτήρια, μπροστά σε όλους τους παίκτες, είπε πως θα παραμείνω στον πάγκο. Αλλά αυτός μαζί με τον Μπιλάρδο με είχαν... απολύσει ήδη».
Μάλιστα, ο Ντιεγκίτο αναφέρθηκε και σε λεπτομέρειες της συνάντησης του με τον Γκροντόνα, λέγοντας:
"Μου είπε πως αν θέλω να συνεχίσω, τότε θα φύγουν 7 άτομα από το τεχνικό επιτελείο. Όταν μου το είπε αυτό ήταν σαν να μου έλεγε πως δεν θέλει να συνεχίσω.
Εγώ υπερασπίζομαι τους ανθρώπους μου. Και δεν πρόκειται να αλλάξω γιατί έχω αξίες και έναν κώδικα ηθικής, ενώ αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν».
Από την πλευρά του, ο Μπιλάρδο δεν άφησε αναπάντητα τα λόγια του Μαραντόνα, λέγοντας χαρακτηριστικά πως ο Ντιέγκο είχε περισσότερη ανάγκη την παρουσία του Μπιλάρδο στον πάγκο της ομάδας, παρά το αντίθετο:
“Μέχρι τώρα δεν μίλησα και δεν έκανα τίποτα, για το καλό της ομάδας, του Μουντιάλ και των παικτών. Δεν ήθελα να δημιουργήσω προβλήματα. Αλλά ως εδώ! Δεν μπορώ να αφήσω τον εαυτό μου απροστάτευτο να εξευτελίζεται. Οι φίλοι μου δεν μπορούν να καταλάβουν πως ανέχομαι όλα αυτά» τόνισε ο Μπιλάρδο, και δεν σταμάτησε εκεί:

«Δεν μπορείς πάντα να δουλεύεις παρέα με τους κολλητούς του. Είμαι ένας Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Δεν εξαρτώμαι από τον Μαραντόνα. Εκείνος εξαρτάται από εμένα. Δεν είχε καταφέρει και πολλά πριν αναλάβω εγώ την εθνική ομάδα.

Εξακολουθώ να λυπάμαι που αποχώρησε. Αλλά δεν του είπα ψέματα. Είπα στον Μαραντόνα πως κατά την δική μου άποψη έπρεπε να συνεχίσει. Αυτό που δεν κατάλαβε καλά, είναι πως δεν θα μπορούσε να παραμείνει στον πάγκο με τις ίδιες συνθήκες”, είπε ο Μπιλάρδο σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ραδιόφωνο της Αργεντινής.
Έτσι, μετά την απομάκρυνση του Μαραντόνα από την τεχνική ηγεσία της Αργεντινής, ο πιθανότερος αντικαταστάτης του Ντιεγκίτο στον πάγκο των Αλμπισελέστε είναι ο Αλεχάντρο Σαμπέλα, που αυτή τη στιγμή προπονεί την Εστουντιάντες, την οποία είε οδηγήσει πέρσι στην κατάκτηση του Κόπα Λιμπερταδόρες.

Γιάννης Γιαννουδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου