Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Μίκαελ Ζεβλάκοφ " Μου λείπει ο Ολυμπιακός"


Αποφάσισε να κρεμάσει την φανέλα με το εθνόσημο σε ένα γήπεδο όπου αγάπησε και αγαπήθηκε, τα 4 χρόνια που αγωνίστηκε ως παίκτης του Ολυμπιακού. Ο Μίκαελ Ζεβλάκοφ επέστρεψε στο Καραϊσκάκη για το φιλικό της Πολωνίας με την Ελλάδα για να πει στα 35 του χρόνια αντίο από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του. Ο Πολωνός αμυντικός μπορεί το καλοκαίρι να αποφάσισε να αφήσει το λιμάνι της καρδιάς του για να μετακομίσεις την Τουρκιά και την Ανκαραγκουτσού, όμως δεν έχει ξεχάσει καθόλου την ομάδα με την οποία κατέκτησε 3 πρωταθλήματα, δυο κύπελλα Ελλάδας και ένα Σουπερ Καπ, τον Ολυμπιακό. Το Sport tv εντόπισε τον Ζεβλακοφ στο ξενοδοχείο όπου έχει καταλύσει η αποστολή της Εθνικής ομάδας της Πολωνίας και λίγο πριν το γεύμα κατάφερε να του αποσπάσει μερικά λόγια. Όπως ήταν φυσικό η πρώτη ερώτηση αφορούσε την βράβευση του που θα γίνει απόψε στο Καραϊσκάκη από τον Πρόεδρο του Ολυμπιακού, με τον Ζεβλάκοφ να εμφανίζεται αιφνιδιασμένος από την κίνηση του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Μ. ΖΕΒΛΑΚΟΦ: «Για να είμαι ειλικρινής ξαφνιάστηκα με αυτό. Είσαι ο πρώτος που μου δίνει την πληροφορία ότι θα με βραβεύσει ο Μαρινάκης. Για έμενα είναι μεγάλη μέρα η αποψινή. Διάλεξα να παίξω στο Καραϊσκάκη το τελευταίο μου παιχνίδι, γιατί σημαίνει πολλά για εμένα. Πέρασα τέσσερα χρόνια στον Ολυμπιακό και αυτό το γήπεδο το νιώθω σαν το σπίτι μου. Οπότε θα ήθελα να ολοκληρώσω την διεθνή καριέρα μου εδώ. Είμαι υπερήφανος και ικανοποιημένος που θα βρεθώ ακόμα μια φορά εδώ και θα μοιραστώ αυτή τη στιγμή με τους Έλληνες φίλους μου».

Πολλοί λένε πως πρέπει να χάσεις κάτι για να το εκτιμήσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Ολυμπιακό, όπου όσοι παίκτες έχουν φύγει από τους ερυθρόλευκους, τότε καταλαβαίνουν τι έχασαν. Το ίδιο συνέβη και με τον Μίκαελ Ζεβλάκοφ, ο οποίος δεν έκρυψε ότι του λείπει η ομάδα, οι συμπαίκτες του και φυσικά η φανταστική ατμόσφαιρα που δημιουργεί σε κάθε ματς ο κόσμος του θρύλου.

Μ. ΖΕΒΛΑΚΟΦ: « Από τη στιγμή που έφυγα από τον Ολυμπιακό κατάλαβα τι έχασα. Μου λείπει η ατμόσφαιρα, οι συμπαίκτες μου και ο κόσμος. Όλη αυτή η μοναδική ατμόσφαιρα που δεν μπορείς να την βρεις πουθενά αλλού».

Ο Πολωνός αμυντικός μπορεί να βρίσκεται στην Τουρκιά, όμως αυτό δεν τον εμποδίζει να παρακολουθεί την πορεία του Ολυμπιακού και να ενημερώνεται για τα τις ομάδας από τους πρώην συμπαίκτες του.

Μ. ΖΕΒΛΑΚΟΦ: « Ναι παρακολουθώ τον Ολυμπιακό, έχω επαφή και με παλιούς συμπαίκτες μου. Ενημερώνομαι για το τι συμβαίνει εδώ. Χαίρομαι γιατί μετά από την κακή περσινή σεζόν, ο Ολυμπιακός επανήλθε στην φυσική του θέση, την πρώτη».

Ο Ζεβλάκοφ έκανε μια σύγκριση της περσινής ομάδας με την φετινή και εξήγησε τους λόγους που ο Ολυμπιακός κατάφερε να βρεθεί ξανά στην κορυφή.

Μ. ΖΕΒΛΑΚΟΦ: « Είναι δύσκολο με μια λέξη να περιγράψω τις αλλαγές στον φετινό Ολυμπιακό. Πρώτα απ όλα η ομάδα έχει έναν πολύ καλό προπονητή, που νιώθει τι σημαίνει Ολυμπιακός και έχει όραμα για την ομάδα. Πέρσι που έπαιζα αλλάξαμε τέσσερις φορές προπονητή, με τις γνωστές αρνητικές συνέπειες. Επίσης οι νέες μεταγραφές βοήθησαν την ομάδα. Ο Ολυμπιακός εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση. Είναι τώρα στην πρώτη θέση και η αγωνιστική και βαθμολογική διαφορά από τον Παναθηναϊκό δείχνει ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει».

Ο Μίκαελ Ζεβλάκοφ το πρώτο του γκολ με την φανέλα του Ολυμπιακού το σημείωσε σε φιλικό παιχνίδι κόντρα στη Μαγιόρκα, ενώ σε επίσημα ματς σκόραρε πέρσι στο 2-2 με τον ΠΑΣ Γιάννενα και στο 2-1 με τον Άρη, το 2008 στο 1-4 στην Ξάνθη και την ίδια χρονιά στον τελικό Κυπέλλου με τον Άρη, όμως αυτό που θυμάται περισσότερο ήταν το πρώτο του τέρμα, αλλά και οι φιέστες τίτλων.

Μ. ΖΕΒΛΑΚΟΦ: «Θυμάμαι το πρώτο μου γκολ. Όλες τις φιέστες στις κατακτήσεις των πρωταθλημάτων και φυσικά τα μπουζούκια που γιορτάζαμε τους τίτλους».

Τέλος όπως υποστήριξε ο Πολωνός αμυντικός εκτός από τον Ολυμπιακό, του λείπει πολύ και η Ελλάδα.

Μ.ΖΕΒΛΑΚΟΦ: « Φυσικά και μου λείπει η Ελλάδα και πιστεύω πως θα συνεχίσει να μου λείπει πολύ καιρό ακόμα».

Μιχάλης Μουσελίμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου