Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΝΤΕΝΙΣ ΡΟΜΕΝΤΑΛ.«ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ...»



Έτοιμος για δράση δήλωσε ο Ντένις Ρομενταλ, που ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΠΑΕ Ολυμπιακός με τον Δανο να υπογράφει συμβόλαιο δυο χρόνων.
«Μου πάει το κόκκινο χρώμα και μου αρέσει...»,ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Ρόμενταλ, αφού μέχρι τώρα στην καριέρα του σε όσες ομάδες αγωνίστηκε ειχαν κόκκινο χρώμα(Αιτχόβνε, Αγιαξ, Τσάρλτον και εθνική Δανίας.)

«Είναι πολύ όμορφα, πήγα στο προπονητικό είναι μεγάλο και εντυπωσιακό. Μου άρεσε πολύ του γήπεδο, επειδή έχω συνηθίσει να είναι κοντά οι εξέδρες στον αγωνιστικό χώρο και να αισθάνομαι την ατμόσφαιρα. Ο κόσμος με υποδέχτηκε με πολύ καλό τρόπο, ήταν πολύ καλοί μαζί μου, ανυπομονώ να παίξω», ανέφερε αρχικά ο 32χρονος παίκτης.

Στη συνέχεια, ο διεθνής άσος τόνισε: «Ξέρω ότι πρέπει να γίνουμε ξανά πρωταθλητές, γι' αυτό ήρθα. Ξέρω ότι είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Μου αρέσει να δημιουργώ ευκαιρίες. Χρειάζεται να βελτιώσω τις κεφαλιές μου, το οποίο είναι αρνητικό για μένα. Προτιμώ να αγωνίζομαι σε σύστημα 4-3-3, αν και ο ποδοσφαιριστής δεν κάνει το σύστημα, απλά το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τον ποδοσφαιριστή να εξελιχθεί».

Ερωτηθείς αν μίλησε με κάποιον για την περίπτωση των Πειραιωτών, απάντησε: «Δεν έχω ρωτήσει κάποιον συγκεκριμένα για τον Ολυμπιακό. Ξέρω κάποια πράγματα, αλλά περισσότερα ξέρω για την Ελλάδα. Σίγουρα αν είχα κάποιον μέσα από τον Ολυμπιακό να ρωτήσω θα ήταν καλύτερα. Είχα κάποιες προτάσεις, όπως μου είπε ο μάνατζερ μου, όμως η πιο σοβαρή πρόταση κι αυτή που σκεφτόμουν ήταν του Ολυμπιακού. Για τα επόμενα δύο χρόνια θα είμαστε πρωταθλητές κι αν όχι τα δύο τότε το ένα σίγουρα. Είμαι Ολυμπιακός».

ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου