Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

«ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΜΟΥ»



ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΙΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΤΟΥ

ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΘΡΑΚΗΣ

Αν και ο Αλμπερτ Ριέρα κατάφερε να μας ταλαιπωρήσει για αρκετές ώρες, χαλάλι του γιατί πραγματικά πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες μεταγραφές στην ιστορία του Ολυμπιακού.
Ο Ισπανός άσσος λόγο μετά τις 4,30 έκανε την εμφάνιση του στην αίθουσα και είχε την πρώτη του γνωριμία με τους εκπροσώπους του τύπου.
Μάλιστα ξεκίνησε μόνος του κάνοντας την εισαγωγή και μιλώντας αρχικά για την επιλογή του να έρθει στον Ολυμπιακό, αλλά και την εντυπωσιακή υποδοχή του κόσμου κατά την άφιξη του στο αεροδρόμιο.

«Ήταν μια σημαντική απόφαση για εμένα Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Δεν περίμενα τέτοια υποδοχή στο αεροδρόμιο από τους φίλους της ομάδας. Υπόσχομαι να ανταποδώσω την αγάπη που μου έδειξαν στο γήπεδο. Άλλωστε αυτή είναι η δουλειά μου. Και ξέρω ότι αυτό πρέπει να κάνω.»
-Περίμενες τέτοια υποδοχή από τον κόσμο;

« Δεν περίμενα τόσο πολύ κόσμο. Ήταν μια έκπληξη για μένα. Είναι κάτι πολύ σημαντικό να υπάρχουν φιλοδοξίες, γιατί ακολουθεί μια δύσκολη χρονιά. Έχω καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να σε στηρίζει ο κόσμος. Θα δουλέψω σκληρά για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών του Ένοιωσα πολύ παράξενα αν και με είχαν προετοιμάσει για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού Ήταν κάτι υπέροχο και από αυτά που δεν μπορείς να ξεχάσεις, αλλά και σε κάνουν να προσπαθείς ακόμα περισσότερο.»


-Τι ήταν αυτό που σε έκανε φεύγοντας από μια μεγάλη ομάδα όπως η Λίβερπουλ να επιλέξεις τον Ολυμπιακό, αν υπήρχαν και άλλες μεγάλες ομάδες της Ευρώπης;

«Τα τελευταία δύο χρόνια δεν κατάφερα να κερδίσω κανένα τίτλο με τη Λίβερπουλ. Είμαι διψασμένος για τίτλους, γι’ αυτό επέλεξα τον Ολυμπιακό. Για να κατακτήσω τίτλους!».

- Τι ξέρεις για τον Ολυμπιακό;

«Για μένα είναι η καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και μία από τις πιο σημαντικές στην Ευρώπη. Είχε ακουστεί ξανά το όνομά μου για τον Ολυμπιακό, ωστόσο τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή για να έρθω και για αυτό είμαι ευχαριστημένος που όλα ήρθαν καλά και τώρα είμαι εδώ.».


Για το αν χρειάζεται χρόνο προσαρμογής και το πότε θα είναι έτοιμος να αρχίσει την δράση είπε
«Η αλήθεια είναι πως δεν θα χρειαστώ πολύ χρόνο για να προσαρμοστώ. Είναι σημαντικό να υπάρχει καλό κλίμα στα αποδυτήρια και να μιλάνε κάποιοι παίκτες στα ισπανικά. Όπως οι Όσκαρ και Ιμπαγάσα. Ωστόσο ξέρω και αγγλικά από το πέρασμά μου στη Λίβερπουλ και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα»
Ο κόσμος του Ολυμπιακού έχει αγωνιά για το πότε θα δει τον Ριερα να παίζει το πρώτο του παιχνίδι και αυτός απάντησε σε σχετική ερώτηση.
.
«Δεν πιστεύω πως θα είμαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα με τη Μακάμπι. Απείχα από τις τελευταίες προπονήσεις της Λίβερπουλ, λόγω των διαπραγματεύσεων και γι αυτό είμαι πίσω από πλευράς φυσικής κατάστασης. Μίλησα με τον προπονητή και λογικά σε μία εβδομάδα θα είμαι έτοιμος να παίξω Πάντως από πλευράς φυσικής κατάστασης δεν είμαι πίσω».

-Στην συνέχεια ρωτήθηκε αν αναγνωρίζει ότι εδώ και πολλά χρόνια στην θέση του αγωνιζόταν ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς και αν θα ήθελε να κάνει κάποια σύγκριση.

«Ξέρω πως ο Τζόρτζεβιτς έχει γράψει ιστορία στον Ολυμπιακό και πως έχουν περάσει πολύ σημαντικοί ποδοσφαιριστές από την ομάδα. Θα προσπαθήσω να βάλω τη δική μου σφραγίδα. Δεν λειτουργεί αυτό ως πίεση, αλλά ως κίνητρο για να πετύχω και πάντα το κίνητρο στο ποδόσφαιρο είναι σημαντικό. Φυσικά και ήξερα για τον Τζόρτζεβιτς και πόσο μεγάλος παίκτης ήταν για τον Ολυμπιακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου