Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ : ''Άξιζε που έπαιξα εκεί''

Τα καλύτερα για τον Ολυμπιακό και το διετή πέρασμά του από την Ευρώπη με την ερυθρόλευκη φανέλα, είπε μεταξύ άλλων ο Τζος Τσίλντρες, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του ΝΒΑ.
Ο πρώην φόργουρντ των Πειραιωτών αναφέρθηκε στον Ολυμπιακό, τους Χόκς, την μετακόμιση του στους Σάνς και σε πολλά άλλα…

... την θητεία του στον Ολυμπιακό:


«Σίγουρα πιστεύω ότι άξιζε που έπαιξα εκεί, έστω και μόνο για την εμπειρία. Όχι μόνο είχα την ευκαιρία να δω τον κόσμο, αλλά είχα την ευκαιρία να εισπράξω μπασκετικές εμπειρίες από ένα παγκόσμιο πρίσμα. Είχα τη δυνατότητα να δω πως παίζεται το παιχνίδι και τη νοοτροπία διαφορετικών προπονητών και παικτών από μία τελείως διαφορετική οπτική. Αισθάνομαι ότι ωρίμασα ως παίκτης και ως άνθρωπος. Και σε αυτό δεν μπορείς να βάλεις το σύμβολο του δολαρίου.

Το πιο δύσκολο κομμάτι αυτά τα δύο χρόνια ήταν η απόσταση από την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τα αγαπημένα πρόσωπα. Ήταν απίστευτο. Η διαφορά ώρας, το να πρέπει να μείνω ξύπνιος μέχρι τις 2 και 3 το πρωί για να μιλήσω με κάποιον, όταν πολύ οδυνηρό. Δεν θα άλλαζα, όμως, τίποτα. Είμαι χαρούμενος για ότι έκανα με τον τρόπο που το έκανα. Σπουδαία ομάδα, σπουδαία πόλη, σπουδαίοι συμπαίκτες, σπουδαία οργάνωση. Είμαι χαρούμενος με το πως κατέληξαν τα πράγματα".

... την «μετακόμισή» του στους «Ήλιους»:


«Αυτό που με ενθουσίασε είναι η συζήτηση που είχα με τον προπονητή Άλβιν Τζέντρι. Λατρεύουν να αγωνίζονται ως ομάδα. Μου έλεγε ότι σε πολλά παιχνίδια πέρυσι τελείωνε το ματς η δεύτερη ομάδα. Μου ξεκαθάρισε πως όποιος παίζει καλά θα αγωνίζεται. Δεν υπάρχουν φαβορί. Υπάρχουν ίσες ευκαιρίες για όλους και το βλέπεις στους χαρακτήρες των παικτών που υπάρχουν. Αυτό ήταν το πρώτο που μου είπαν όταν συναντηθήκαμε. Δεν ήθελαν να κάνουν τίποτα που θα αναστάτωνε τα αποδυτήρια, επειδή νιώθουν ότι έχουν μία κατάσταση όπου παίζει ο ένας για τον άλλον».

... την πικρία του για τη στάση των Χοκς το καλοκαίρι του 2008, όταν και αποφάσισε να «μετακομίσει» στην Ελλάδα»:

«Δεν νομίζω να πήρα ούτε μία επίσημη προσφορά. Το μόνο που ήθελα ήταν μία συμφωνία. Ήθελα απλώς να αισθανθώ ότι ήθελαν να είμαι μέλος της ομάδας. Ποτέ δεν το εισέπραξα αυτό. Ήταν πάντα 'θα ασχοληθούμε με αυτόν όταν θα έχουμε χρόνο'. Προσωπικά και επαγγελματικά ένιωσα ότι συμπεριφέρθηκα σωστά, πήγα στη δουλειά και έκανα ότι μου ζητήθηκε και όταν ήρθε η ώρα των διαπραγματεύσεων ήταν σαν να λένε 'θα φτάσουμε σε αυτόν όταν μπορέσουμε'. Τουλάχιστον αυτή ήταν η στάση που μου μεταφέρθηκε».

Κώστας Έξαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου