Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΙΜΠΑΓΑΣΑ«ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ...»





Ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και τυπικά είναι ο Αριέλ Ιμπαγάσα, καθώς το πρωί της Κυριακής πέρασε επιτυχώς από ιατρικές εξετάσεις και εν συνεχεία υπέγραψε για δύο χρόνια έναντι 1 εκατ. ευρώ ετησίως.
«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού μεσοεπιθετικού Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας δύο ετών», αναφέρει η ανακοίνωση.

Ο Αργεντινός μεγάλος ασος φτάνοντας στα τα γραφεία της ΠΑΕ αποθεώθηκε από περίπου 30 φιλάθλους του Ολυμπιακού και δήλωσε πως είναι έτοιμος να κατακτήσει τίτλους με τη νέα του ομάδα. Ο 34χρονος άσος αναχωρεί για την πατρίδα του και θα επιστρέψει την Τρίτη για να αρχίσει αμέσως προπονήσεις.
Σε δηλώσεις που έκανε στους εκπροσώπους του τύπου ο Αργετνίνος είπε.

«Είμαι χαρούμενος που ήρθα εδώ. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες και τους οπαδούς της ομάδας. Έχω έρθει για να κερδίσω και ελπίζω να είναι μια καλή εμπειρία για μένα», τόνισε, ενώ ερωτηθείς για τι γνωρίζει από τη νέα του ομάδα, απάντησε: «Ήξερα τους Ραούλ Μπράβο και Γκαλέτι. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο και έβλεπα πολλά παιχνίδια. Ξέρω πως δεν κερδίσαμε το πρωτάθλημα πέρυσι και φέτος θέλω να νικήσουμε τον αντίπαλό μας που είναι ο Παναθηναϊκός. Έχω παίξει στην Ελλάδα αντίπαλος του Παναθηναϊκού και είχα βάλει και γκολ. Είναι σημαντικό για μένα να τον ξενανικήσω. Από χθες που είμαι εδώ έχω δει τους οπαδούς που είναι χαρούμενοι και ελπίζω να είμαστε όλοι στον ίδιο δρόμο για να κερδίσουμε πάλι τίτλους».
Παρόν στην υπογραφή των συμβολαίων ήταν και ο νέος μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης που ενθουσιάστηκε από τα λόγια του Ιμπαγάσα και τις υποσχέσεις, για γκολ επί του Παναθηναϊκού!
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου