Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Το αντίο ενός Θρύλου


Το ρολόι στο Γεώργιος Καραϊσκάκης βρίσκεται στο 68ο λεπτό, όταν ο 4ος βοηθός σηκώνει το ταμπελάκι με το νούμερο 71, προκειμένου ο Αντώνης Νικοπολίδης να δώσει την θέση του στον Μπάλας Μέγιερι. Οι 33.000 οπαδοί των ερυθρόλευκων σηκώνονται όρθιοι και αποθεώνουν έναν από τους μεγαλύτερους τερματοφύλακες που ανέδειξε η χώρα μας. Ο Αντώνης Νικοπολίδης στα 40 του χρόνια λέει αντίο και φανερά συγκινημένος βγάζει τα γάντια του για τελευταία φόρα και κατευθύνεται στον χώρο του κέντρου, εκεί που τον περιμένουν όλοι οι συμπαίκτες του για να τον αποχαιρετήσουν.

Α. ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ: «Η στιγμή της αλλαγής μου στο παιχνίδι είναι ένα συναίσθημα που δεν μπορείς να το περιγράψεις. Δεν υπάρχουν λόγια. Ξέρεις πως είναι η τελευταία στιγμή που πατάς τον αγωνιστικό χώρο ως επαγγελματίας, ύστερα από 24 χρόνια πορείας. Είναι πολλά τα συναισθήματα»

Το αντίο ενός Θρύλου είναι γεγονός….. Ο Αντώνης Νικοπολίδης αποχαιρετά την ενεργό δράση, έτσι όπως έχει συνηθίσει…. Με ένα ακόμα πρωτάθλημα…. Το 38ο του Ολυμπιακού, 6ο δικό του με την φανέλα των ερυθρόλευκων και 11ο της καριέρας του.
Παράλληλα γίνεται ο μεγαλύτερος Έλληνας τερματοφύλακας που έχει αγωνιστεί στην Α΄ Εθνική και με τις 369 συμμετοχές που συμπλήρωσε ο δεύτερος πορτιέρο στην ιστορία με τις περισσότερες στο πρωτάθλημα μετά τον Τάκη Οικονομόπουλο.
Το παιχνίδι με την Λάρισα θα είναι το τελευταίο του και πριν την έναρξη του η βασική χορηγός εταιρία του Ολυμπιακού θα τον τιμήσει για την προσφορά του στην ομάδα , η οποία δεν είναι και μικρή, αφού με την ερυθρόλευκη φανέλα ο Αντώνης Νικοπολίδης από το 2004 μέχρι και σήμερα έχει κατακτήσει 6 πρωταθλήματα, 4 νταμπλ και 4 κύπελλα και έχει υπερασπιστεί την εστία των Πειραιωτών στην Ευρώπη σε 54 αναμετρήσεις. Παρόλα αυτά η σημαντικότερη στιγμής την καριέρα του εκτός της κατάκτησης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2004 με την Εθνική ομάδα ήταν η μεταγραφή του από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό.

Α. ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ: «Σίγουρα, η κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ευρώπης με την Εθνική ομάδα το 2004, είναι η σημαντικότερη μου στιγμή, κάτι το οποίο έχει μείνει αξέχαστο όχι μόνο σε εμένα, αλλά σε όλους τους Έλληνες φιλάθλους. Σημαντική στιγμή στην καριέρα μου, επίσης, η οποία μπορώ να πω πως με άλλαξε και ως άνθρωπο, είναι η μεταπήδηση μου από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό την ίδια χρονιά. Τότε έπρεπε να αποδείξω πολλά πράγματα για τον ίδιο τον Αντώνη, έπρεπε να κερδίσω την εκτίμηση του κόσμου, όπως πάντα το κάνω μέσα στο γήπεδο, φτιάχνοντας μία ειλικρινή σχέση μαζί τους. Χρειαζόταν να αποδείξω την πραγματική μου αξία και είχα πολλά πράγματα να κάνω, όπως το να διαμορφώσω έναν καλύτερο και πιο δυνατό χαρακτήρα για τον ίδιο τον Αντώνη».

Ένα Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, 11 εγχώρια, 7 νταμπλ και 7 Κύπελλα, 101 ευρωπαϊκά παιχνίδια, 369 συμμετοχές στο Ελληνικό πρωτάθλημα και 90 με την φανέλα της Εθνικής ομάδας, είναι αριθμοί που δύσκολα θα σημειωθούν από άλλο Έλληνα τερματοφύλακα, γεγονός που κάνει τον Αντώνη Νικοπολίδη τον κορυφαίο.
Ξεκίνησε την καριέρα του το 1987 στην Αναγέννηση Άρτας και μετά από δυο χρόνια πήγε στον Παναθηναϊκό, οπού έμεινε μέχρι το 2004, για να πάρει τον Ιούλιο του ίδιου έτους μεταγραφή στον Ολυμπιακό την εστία του οποίου υπερασπίστηκε για 7 χρόνια, ενώ όπως δήλωσε και ο ίδιος οι ερυθρόλευκοι ήταν το λιμάνι του και γνώριζε πως αυτός θα είναι και ο σύλλογος που θα αποτελέσει και τον τελευταίο σταθμό στην καριέρα του.

Α. ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ: «Από την στιγμή που ήρθα στον Ολυμπιακό, ήξερα πως θα ήταν και ο τελευταίος μου σταθμός. Δεν ήξερα αν θα συνέχιζα και μετά τα τρία πρώτα χρόνια, αλλά σε αυτά τα τρία χρόνια ήξερα πως θα έχω την ευκαιρία να παίξω το καλύτερο μου ποδόσφαιρο. Ήταν τρία πολύ σημαντικά χρόνια για εμένα στα οποία ήθελα να δημιουργήσω. Ο Θεός μου έδωσε δύναμη και υπομονή ώστε να φτάσω στα εφτά χρόνια και ευχαριστώ πάντα τον Θεό, γιατί μου δίνει δύναμη και υγεία. Όπως δήλωσε αυθόρμητα η γυναίκα μου σε συνέντευξη της, για εμένα ο Ολυμπιακός ήταν, όντως, το λιμάνι μου. Σε μία δύσκολη στιγμή για εμένα στην καριέρα μου, ο Ολυμπιακός στάθηκε δίπλα μου, ο κόσμος στάθηκε δίπλα μου και η ομάδα αυτή ήταν πραγματικά ένα λιμάνι για εμένα, στο οποίο κατάφερα να ηρεμήσω και να κάνω πράγματα τα οποία πίστευα ότι μπορώ να τα κάνω».

Όπως ήταν φυσικό στο τελευταίο του αντίο ο Αντώνης Νικοπολίδης δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στον κόσμο του Ολυμπιακού.

Α. ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ: «Tο έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ. Τους αγάπησα και με αγάπησαν πραγματικά. Με αγάπησαν πραγματικά γιατί πρόσφερα με ειλικρίνεια σε αυτή την ομάδα και έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό. Το ζεστό του χειροκρότημα όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και το σημερινό, είναι ότι εκτιμούν τον Αντώνη ως ποδοσφαιριστή που έδωσε τα πάντα για την ομάδα τους, αλλά και τον Αντώνη ως άνθρωπο, ο οποίος πρόσφερε τα μέγιστα, πιστεύω, για την αγάπη τους, για τον Ολυμπιακό τους»

Σε ότι αφορά την επόμενη μέρα για τον Αντώνη Νικοπολίδη μακριά από τους αγωνιστικούς χώρους, ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού δεν θέλησε να αποκαλύψει τις σκέψεις του, αφού όπως τόνισε ακόμα είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής.

Α. ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ: «Ας το αφήσουμε αυτό προς το παρόν, ακόμη είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, δεν είναι η ώρα για να μιλήσουμε για αυτό το πράγμα. Θα μιλήσουμε άλλη φορά για το επόμενη βήμα».

Μιχάλης Μουσελίμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου